25 Αυγ 2009

ΣΙΝΟΥΚ , ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΥΡΟΣΒΕΣΗ (ΜΕΡΟΣ 1)

ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΗΤΑΝ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΩΝ CH-47D CHINOOK ΣΕ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΑΕΡΟΠΥΡΟΣΒΕΣΗΣ , ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΑΝΑΣΧΕΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ , ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ , ΜΠΛΟΓΚΕΡ.

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΗ , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ. ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΑΠΕΙΛΟΥΜΕΝΑ ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ.

http://www.ellinikos-stratos.com/stratos/images/chinook_3.jpg

ΤΑ ΣΙΝΟΥΚ ΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ 9 ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ 1981-83 ΠΟΥ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΗΚΑΝ ΤΟ 1990-91 ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ 150 ΕΚ $ ΚΑΙ ΣΤΑ 6 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ 2000-01 ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ 50 ΕΚ $ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ! ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ ΚΑΙ Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΑΣΧΕΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ.

ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΑΕΡΟΠΥΡΟΣΒΕΣΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΛΛΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΤΟ 2001. ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ Η ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΗΡΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ?

Η ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΣΤΡΑΤΟΥ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΣΙΝΟΥΚ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 100 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ AB-205/UH-1H , ΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΙ , ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΧΡΗΣΤΑ ΓΙΑ ΜΑΖΙΚΗ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ , Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΙΠΤΩΣΗ ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΜΕΤΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (6 ΕΠΙΒΑΤΕΣ) ΠΟΥ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΨΟΣ ΠΤΗΣΗΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΥΞΗΜΕΝΟ ΚΙΝΔΥΝΟ ΑΠΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΛΑΒΗ , ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΚΙΝΗΤΗΡΙΑ , ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΥΤΕ ΣΕ ΑΕΡΟΠΥΡΟΣΒΕΣΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ.

http://armyaviation.files.wordpress.com/2008/03/es-629.jpg

ΑΡΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΦΗΣΑΝ ΤΗΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΣΤΡΑΤΟΥ ΜΕ ΠΑΜΠΑΛΑΙΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΝΑ ΤΥΠΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ ΝΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΤΑΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΡΩΤΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ .....

Η ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΔΕΚΑΔΩΝ ΩΡΩΝ ΓΙΑ ΑΕΡΟΠΥΡΟΣΒΕΣΗ ΣΤΑ ΗΔΗ ΦΟΡΤΩΜΕΝΑ ΣΙΝΟΥΚ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΑΦΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΣΤΗΝ ΤΑΧΥΤΑΤΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΕΝΟΣ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΥ ΚΑΙ ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΙΜΟΥ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ , ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΧΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΚΑΘΗΛΩΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΛΟΓΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΩΝ ΠΤΗΣΗΣ , ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΝΑ. ΑΡΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΕΝΕΡΓΩΝ Ε/Π , ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ , ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ , ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

ΤΟ 2002 Η ΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ 20 Ε/Π ΝΗ-90 ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ 35 ΕΚ $ ΤΟ ΕΝΑ (!) ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΣΥΓΧΡΟΝΑ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΣΙΝΟΥΚ ΚΑΙ ΤΟ 70% ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΟΥ. ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΛΗΦΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ , ΑΡΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗΣ ΤΩΝ ΣΙΝΟΥΚ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ. (ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ , ΑΝ ΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΘΑ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΑΕΡΟΠΥΡΟΣΒΕΣΗ ?)

http://etudiant.univ-mlv.fr/~aheber01/NH-90.jpg

ΠΡΟΤΑΣΗ :

Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΑΓΟΡΑ ΕΝΟΣ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΜΕ ΜΙΚΡΟ ΚΟΣΤΟΣ , ΣΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ , ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ , ΜΙΚΡΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ , ΜΕ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΤΗΣΗΣ ΣΕ ΑΝΤΙΞΟΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ , ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΚ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΟΠΩΣ Η ΑΕΡΟΠΥΡΟΣΒΕΣΗ ΚΑΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΕΓΧΩΡΙΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ.

http://www.defesanet.com.br/laad07/imagens/russia/mi-171Sh.jpg

ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ , ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΠΟΥ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ MIL MI-17/171 ΡΩΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ. ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ 660 ΕΚ $ ΤΗΣ ΙΝΔΙΑΣ ΓΙΑ 80 Ε/Π ΔΗΛΑΔΗ 4 ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΝΟΣ ΝΗ-90. Η ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΤΟΥ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΗ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΛΙΓΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕ ΤΟΥ ΝΗ-90 (24-36 ΕΝΑΝΤΙ 20-24 ΕΠΙΒΑΤΕΣ) ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΟΠΛΙΣΜΟ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΠΥΛΩΝΕΣ , ΕΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΥΠΕΡΤΕΡΕΙ ΤΟ ΝΗ-90 ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΕΝΕΣ ΜΕ ΔΥΤΙΚΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ.

http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/middle/8/5/4/1401458.jpg

ΤΑ MIL MI-17/171 ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ ΤΑ ΠΑΛΑΙΑ AB-205/UH-1H ΕΞΟΠΛΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ 3 ΤΑΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΣΤΡΑΤΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ 80 Ε/Π ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΕΡΟΠΥΡΟΣΒΕΣΗ Ή ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΔΙΑΣΩΣΗ Ή ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΑΦΟΥ ΘΑ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΩΡΕΣ ΠΤΗΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΟΣΟ ΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΣΙΝΟΥΚ.

http://www.fire.uni-freiburg.de/emergency/helion_procopter3.jpg

ΠΟΛΛΟΙ ΠΡΟΒΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΟΥ ΝΗ-90 , ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ ΕΧΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΓΟΡΑΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΕΤΟΙΩΝ ΠΑΝΑΚΡΙΒΩΝ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΩΝ ? Ο ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ 20 Ε/Π ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ? ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΥΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΚΑΝΟΤΑΤΟ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟ Ε/Π ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟΥ ΛΟΓΩ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ

http://www.saorbats.com.ar/articulos/06EV_MI17/DSC00934.JPG

ΓΙΑ ΑΥΤΟ , ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ Η ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΩΝ ΝΗ-90 ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΑΓΟΡΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ (Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ) Ε/Π ΓΕΝΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ MI-17/171 ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΕΠΕΙΓΟΥΣΩΝ ΚΑΙ ΠΙΕΣΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ , ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ , ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ.

ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΘΕΣΗ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ ΦΙΛΟΡΩΣΙΣΜΟΥ (ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ "ΙΔΕΕΣ" ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΕΠΙΚΡΙΤΙΚΟΙ ΣΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ) ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΟΝΟ ΓΝΩΜΩΝΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΥΣΑ ΛΥΣΗ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ/ΑΠΟΔΟΣΗΣ , ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ.

http://martinfrost.ws/htmlfiles/april2007/chinook1.jpg

ΣΑΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΤΑ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ. ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΡΟΛΟ ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΟΥ ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥ , ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥΣ , ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ :

ΓΙΑΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΟ 2001 ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΑ ΣΙΝΟΥΚ ΣΕ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΑΕΡΟΠΥΡΟΣΒΕΣΗΣ ? ΜΕ ΠΟΙΑΝΟΥ (ΣΩΣΤΗ) ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ?

Δεν υπάρχουν σχόλια: