25 Απρ 2009

ΘΗΡΙΩΔΙΕΣ

«Πριν από 94 χρόνια, ξεκίνησε μία από τις μεγαλύτερες θηριωδίες του 20ού αιώνα»

«Κάθε χρόνο, σταματάμε για λίγο για να θυμηθούμε τα 1,5 εκατομμύρια των Αρμενίων σφαγιάσθηκαν ή πορεύθηκαν προς το θάνατο κατά τις τελευταίες ημέρες της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας».

«Έχω κατ' επανάληψη αναφέρει την άποψή μου για το τι συνέβη το 1915 και η άποψή μου δεν έχει αλλάξει. Στόχος μου παραμένει η επίτευξη της πλήρους, ειλικρινούς και δίκαιης παραδοχής των γεγονότων»

ΜΠΑΡΑΚ ΟΜΠΑΜΑ (ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΩΝ ΗΠΑ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΛΕΝΕ)

ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΙΠΕ :

«Η αρμενική γενοκτονία δεν είναι κατηγορία, προσωπική άποψη ή θέση, αλλά ένα ευρέως καταγεγραμμένο γεγονός που υποστηρίζεται από ένα τεράστιο όγκο ιστορικών αποδείξεων. Η Αμερική αξίζει έναν ηγέτη που να μιλά με ειλικρίνεια για την αρμενική γενοκτονία και να αντιδρά αποτελεσματικά απέναντι σε όλες τις γενοκτονίες. Σκοπεύω να είμαι αυτός ο πρόεδρος».

ΑΠΛΗ ΣΥΝΩΝΥΜΙΑ ......

http://www.sigmalive.com/files/imagecache/full_image/files/node_images/1/4/4/141144/obb.JPG

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΤΟΥ ΦΙΛΟ (ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΒΑΛΤΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΘΕΛΕΤΕ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: